laCaFej

Ami összeköt, nem mindenki szeme előtt látható. Keress. Lelj. Mindened megvan hozzá.

Friss topikok

HTML

A Derengés

2010.03.20. 20:21 | lacafej | Szólj hozzá!

Néha csendben utazok a többiek között. Nincsenek tudatában annak, hogy valaki egykedvűen figyeli őket, mellőlük, de távolról.

Átsuhan íriszemen a reggeli nap fénye és egy ember árnyékának határává válik a falon.

Néha megremegtet, amint valami elsuhan mellettem. Egy érzés. Valaki fájdalma.

Felborzol és megpróbál rámtapadni. Egykedvűségem és létezésem csodálatos tudata letaszítja magamról ezeket a ragadós, gyomorbatúrni próbáló entitásokat.

Néha szárnyalok.

Érzem a tenyeremből áradó rezgéseket amint kilépnek belőlem.

Átélem a koncentrálást és a végén az egy pontban csattanó korbácsütés-szerű figyelmem célbaérését.

Haladok a utcán, gyalog. Lépéseim ritmusa velem vibrál, mozdulataim arányosak és harmonikusak, testem dinamikája hűen követi tudatom egyre magasabb rezgését.

Nem figyelek erre.

A következő lépésen tűnődök.

Sorsom, a siker.

Mert lemondok róla és csak az út érdekel, mert a célt fel nem foghatom, nem érthetem.

Mert megértem, hogy egy ponton áthaladva már nem én járok az úton, hanem az halad alattam míg én egy helyben járok s amit én cél nélküli egy helyben topogásnak hiszek, az az Út része.

És ha majd tudásom és erőm megengedi, észreveszem, hogy én hajtom magam alatt az utat s a célt így sosem láthatom.

A felismerés megállít. 

Célbaérésem kezdete. 

Rájövök: Én vagyok az.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iceberg.blog.hu/api/trackback/id/tr891855330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása